Call of Cthulhu
Filmek • Játékok • Grimoireok
Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth
Adatlap
Év: |
2005 |
Kiadó: |
2K Games, Bethesda Softworks Inc. |
Platform: |
Windows, Xbox |
Készítő: |
Producer: Christopher Gray Lead Designer: Christopher Gray Lead Engineer: Gareth Clarke Lead Technical Artist: Rob Steptoe Lead Creative Artist: Troy Tempest Lead Animator: Wilhelm Ogterop Senior Engineers: Ed Davis, Alexey Kryazhev, Bojan Nastic, Ivan Nevraev Engineers: Justin Andrews, Pelham Arno, Robert Baker, Simon Jefferies, David White Additional Design & Level Scripters: James Blackham, Malcolm Grant, Ed Kay, Robert Masella, Kyra Samuel Technical Art: Andrew Brazier, Peter Hopkins Background Art: Deanne Cowe, Simon Gustafsson, Simon Ible |
Leírás:
A történet az 1920-as évekbe repít minket vissza, ahol Jack Walters magándetektívet alakítjuk. Hat éves amnéziából felépülve épp a darabokat próbáljuk összeszedni, amelyek magyarázatot adhatnának időnként bevillanó rémálomszerű emlékképeinkre, mikor egy megbízást kapunk: a világtól elzárt kis halászvárosban, Innsmouthban eltűnt egy fiatal fiú, aki feltehetőleg előtte kirabolt egy bankot, ahol addig dolgozott. A városba érkezve egyre furcsább dolgokat tapasztalunk és egyre mélyebbre áshatjuk magunkat a várost övező rejtélyekbe. Az eldugott, kísérteties városból tovább kell követnünk a nyomokat az egész Föld körül... Az FPS típusú 3D-s játékban bújkálhatunk, mászhatunk, információt gyűjthetünk, de miután igazán beindulnak az események és fegyvereket is szerzünk, onnantól számos akcióval dúsítottabb feladatokkal találjuk magunkat szembe. |